a

a

niedziela, 24 listopada 2013

Owinięty kwarc turmalinowy

A teraz coś z innej beczki ;) dalej jest to wire wrapping ale troszkę w inny sposób robi się biżuterię. Fantastycznie robi to Kasia Kozera postanowiłem i ja spróbować swoich sił, w końcu trzeba wszystkiego popróbować ;). Normalnie tworzy się bazę i później nawija się na nią inne druciki oraz kamyczki, tutaj jest na odwrót tutaj gotową bazą są druciki wcześniej wymierzone połączone ze sobą i dopiero wtedy owijamy nimi jakiś kamyczek. Wydawało mi się że jest to proste....oj jakże się myliłem :(, wystarczy 0,5 mm że drucik jest krótszy a efekt już nie jest taki jaki powinien być. No ale udało się :) i powstały takie oto kolczyki, które zrobione są z miedzi, obsydianów oraz pięknych kwarców turmalinowych fasetowanych. Szkoda że nie kupiłem ich więcej bo są naprawdę piękne :).









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz