a

a

sobota, 17 czerwca 2017

Czarna Hańcza

           Dzisiaj post zupełnie z innej beczki, pomyślałem że nie będę Was cały czas zanudzał pokazywaniem biżuterii ale pokażę coś z mojego życia, przecież blog nie musi być tylko o pasji ;). Nie wiem czy widzieliście film ''Jestem na tak'' z Jimem Carreyem ( polecam jak ktoś nie oglądał ). Na początku zeszłego roku obiecałem sobie, że będę na TAK przez cały rok dopiero śmierć mojej mamy spowodowała zahamowania  tego pięknego stanu. Przeżyłem fantastyczne chwile wyjazdy, imprezy, co tydzień coś się działo nie żałuję ani jednej złotówki, którą wydałem to było jak eksplozja w mojej głowie, polecam każdemu żeby się przełamać ;). Jednym z takich miejsc był spływ kajakami Czarną Hańczą wspaniałe miejsce koło Augustowa na Suwalszczyźnie polecam każdemu :). No dobra pokazuję już te zdjęcia :)












1 komentarz:

  1. Ciężko tego nie lubić! Na tej rzece można się fajnie pobawić, wybrać się na świetny spływ. Ja powoli kompletuje cały sprzęt. Torba wodoszczelna to super sprawa, warto taką sobie sprawić jak pływacie na kajakach.

    OdpowiedzUsuń